hoe kan ik op mijn tablet dingen verschuiven?

Ik moet voor mijn werk dingendoen via de tablet maar nou moet ik ook plaatjes verschuiven en dat wil niet hoe moet dit ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Bedoel je de plaatjes/icoontjes van de apps?
Ik weet niet hoe het bij andere tablets werkt, maar bij een iPad moet je met 1 vinger op één plaatje blijven duwen. Vervolgens gaan ze "trillen" en verschijnt er een rode x bij.

Je kan dan met je vinger slepen en de icoontjes naar een andere plek brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja precies net als bij android ongeveer. In gedrukt houden op het icoon voor verplaatsen of verwijderen. Het is wel lekker gokken allemaal als we niet weten wat voor tablet je hebt