Waar kan ik goede opties vinden voor een desktop met twee monitoren voor onder de 500 euro?

Ik ben opzoek naar een desktop met twee monitoren om thuis te werken. Ik moet eventueel gebruik kunnen maken van een zwaar programma. Verder ben ik opzoek naar een snelle computer met windows erop. Heeft iemand een goede aanbeveling dan hoor ik het graag!

1.6K
Ritsuka
een jaar geleden
Wil je de pc EN de monitoren voor die 500 euro?
Daimendiphoorn
een jaar geleden
Bijna onmogelijk zeker? behalve dat je dan uitkomt bij refurbished mogelijkheden.
Quidplura
een jaar geleden
De goedkoopste monitor op Coolblue is honderd euro. Voor driehonderd euro krijg je geen desktop die een zwaar programma kan draaien. Voor die prijs kan je een leuke videokaart kopen, maar heb je verder nog niets.
Meneer_Beheer
3 maanden geleden
Het aantal schermen dat je kunt gebruiken hangt ervan hoeveel VGA en/of HDMI uitgangen je desktop heeft. En zwaar is een relatief begrip. Kan het programma op meerdere cores tegelijkertijd werken? Zo niet blijft de rest van de cores ongebruikt,

Antwoorden (1)

Dat kan je bijelkaar zoeken op Tweakers.
Je kan de componenten voor een desktop onder de 300 euro houden en dan nog twee monitoren elk onder de 100 euro opzoeken. Windows kan je voor 20 euro los wel ergens scoren op een keysite.
3 maanden geleden