Wat te doen met kapot haar?

een jaar geleden had ik mooi haar ik kon doen wat ik wil krullen mooi leggen maar nu maanden later is mijn haar dun en gespleten kan er geen één haarstijl mee leggen.
ik ben 16 dus is zeker geen goede tijd.
als ik door mijn haar wrijf is het zoals stro allemaal losse haren waar je door kan kijken.
niets helpt ik dacht aan kaalscheren maar zou het helpen ik weet niets wat kan helpen want niets helpt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.4K
ronron1212
4 jaar geleden
Naar de kapper je haar laten behandelen en de dode punten er uit laten knippen.
Pieterke
4 jaar geleden
Zoek een goed bekend staande kapper en laat je daar adviseren. Er zijn ook kapper die vooral met jongeren werken misschien moet je daar eens naar informeren. Misschien is Kinky Kappers een optie. Zij zitten in een heleboel plaatsen.

Antwoorden (4)

Ga naar een goede kapper. Die weet je haar hopelijk te redden, en kan je in elk gebal advies geven over de juiste verzorging.
Kaalscheren kun je altijs doen. Bedenk wel eerst of dat je staat, en houd er rekening mee dat het lang kan duren voor het weer op lengte is.
Toegevoegd op 28 februari 2020 11:09: tekst
Ritsuka
4 jaar geleden
Vraag de kapper om een haar masker. Die heb je ook voor thuis maar die zijn een stuk minder potent. Bij de kapper zetten ze je dan onder de warmtekap dus houdt er rekening mee dat je er wat tijd voor uit moet trekken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik zou goede shampoo kopen ik heb ook hele goede shampoo te koop bij kruidvat kost wel acht euro hij heet glanzz en dan de zwarte bes
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Helemaal afscheren tot 2mm stekeltjes, en dan op nieuw laten groeien, dan krijg je meestal een mooie bos haar terug