Hoe moet je stijl haar natuurlijk laten krullen?

Hallo, ik heb haar met slag erin. Toch wil ik graag dat het mooie krullen krijgt, zonder dat het slecht is voor mijn haar of dat ik elke ochtend vroeg moet op staan om het te stylen. Ook zit er een bedrag-grens aan, ik heb liever een paar dingen van maximaal 3 euro en diy is ook goed wanneer het werkt.
Alvast bedankt!

4 maanden geleden
in: Haar
1.1K
Rieneke1
4 maanden geleden
Je kan eens kijken hoe ver je komt met de curly girl methode.
Amadea
4 maanden geleden
Als jouw haar steil is kun je daarin krullen creëren door het 's avonds nat te maken, er papillotten of vergelijkbare kunststof rollers in draaien en daarmee gaan slapen.

Geef als eerste antwoord