Is het mogelijk om een permanentje te laten zetten van het zelfde kapsel als Marilyn Monroe?

Waar ik mee bedoel dus dat het voor altijd in dat model zit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Haar
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Voor altijd in model, dat kan alleen door middel van een pruik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
... Je snapt toch wel wat ik bedoel? Als je je haar laat stijlen dan blijft dat zo totdat je het nat maakt.
Amadea
10 jaar geleden
Zo http://mediatedmarilynmonroe.files.wordpress.com/2009/11/jonge-mm.jpg ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee korter

Antwoorden (2)

Ja dat kan,je moet dan een permanent met grove rollers nemen want anders krijg je kroeshaar.
Na het permanent kun je het in het model brengen dat je wilt en blijft het meestal zo zitten totdat je het wast,wel s'ochtends weer even in model brengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe bedoel je totdat je het wast? Als je permanentje neemt dan blijft dat toch een tijdje zitten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat wel,maar dan moet je het weer in model krullen of fohnen en dan blijft het weer zo zitten totdat je het weer moet wassen enz....
Amadea
10 jaar geleden
En vergeet niet dat niet elke haarsoort met permanent een tijd krullen garandeert. Mijn moeder heeft het één keer geprobeerd, maar het was na een week al niet meer te zien. Bij mij heeft het daarentegen een maand of drie effect (gelukkig heb ik wat dat betreft de haarconstructie van vaders zijde meegekregen).
NEE !! Marilyn Monroe's haar is mogelijk gepermanent als ondersteuning , zeker gewatergolfde krullen . Indien jij een grove Perm neemt moet je nog iedere dag je haar in de krullers zetten . Dus voor een avondje zet gewoon wat rollers er los in en dan krijg je dat effect . Zeker NIET met een Perm zo uit de douche dat je dat effect krijgt .