Hoeveel en wat voor soort verwarming in een partytent in de herfst?

In de herfst willen we een partytent opzetten om de woonkamer te verlengen. Het is een tent van 6 x 3 meter met een nok van 3 meter.

Welke soort verwarming kan ik er het beste in plaatsen en hoeveel watt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Als het maar voor 1 avond is kan een radiatorkachel op thermostaat ook heel goed. Kun je ter plekke regelen als het te koud of te warm wordt. (max. 2Kw)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het beste zijn de terrasheater die op gas werken.

In zo'n ruimte zou ik er twee neerzetten.
Deze zijn gewoon te huur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee, maar je moet uit kijken met terrasverwarmers te heet zetten. Soms heb je dat je van boven helemaal warm wordt en dan blijven je benen helemaal koud en als je dat heb voel je je na een tijdje echt niet lekker.