Hallo,ik vind regelmatig keutels in huis.Ze zijn iets groter dan muizenkeutels en kleinder dan die van ratten.

Als je ze opraapt met een zakdoekje,valt het als zand uiteen.Weet er iemand van welk dier dat kan zijn ?.
Bedankt.

Toegevoegd na 2 uur:
Ze zijn zo groot als een made,zelfde vorm en zijn grijs/zwart.Hebben geen last van onaangename geur en het ruikt ook nergens naar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Zou van padden kunnen zijn, die voor de winter naar binnen willen komen.
Heb ik ook jaren gehad in een zomerhuisje hier.

Toegevoegd na 4 uur:
Padden eten veel wormen, slakken en insecten van de grond, dus het klopt als er zand in zit, ook ruikt het niet en de kleur klopt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk hier eens: http://www.poepboek.nl/index.php?page=groteboodschap
Je kunt ook een foto opsturen ter identificatie.