In welke steden/dorpen de wachtlijst voor huurwoningen het kortst?

kan ik me daar inschrijven ook al woon ik niet in die gemeente? Ik woon nu in Venlo op kamers en wil echt weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.7K

Antwoorden (4)

hier in het dorp kan je zo heen, maar om nu helemaal van het zuiden naar het oosten te willen???
maar is egt heel kort hier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeeuws Vlaanderen en Oost Groningen zijn de streken in Nederland waar je het snelst huisvesting kunt krijgen.
Bel de gemeentes daar en je krijgt nadere info over huurwoningen. Je kunt overal huren.

Toegevoegd na 1 dag:
Via onderstaande link kom je bij de woningbouwvereniging van het Noorden. Je kunt ze bellen dan hoor je meer over de wachtlijst. Bij de meeste WB verenigingen is de tijd dat men ingeschreven staat mede bepalend voor de toewijzing. Dus wie het langst ingeschreven staat gaat voor. Maar als er niet veel vraag is, dan ben je eerder aan de beurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo InekevL geld dit ook voor een huis of appartement van een woningbouwvereniging?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eens zoeken. Ik verwacht het wel.
Het hoge noorden. Hier kun je ook veel huizen betaalbaar huren van particulieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook huurruimtes vinden die niet via een woningbouw gaan. Particuliere huurwoningen, die zijn er in elke stad en dorp alleen je moet even zoeken.