Wat is ongeveer de waarde van een zilveren dubbeltjes armband met dubbeltjes uit 1913 tot 1919

met 11 dubbeltjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
5.5K

Het beste antwoord

wat je zeker niet moet doen is opsturen naar Postalgold. die reclame van de tv lever je sieraden in en je krijgt geld. was laatst op kassa hun zijn wel degene die het minste geven ik zou eens proberen tussen kunst en kitsch misschien dat hun je kunnen helpen en anders gewoon even laten taxeren bij de juwelier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zijn tussen de € 20.00 en € 30.00 waard.

Zie de site nr. 130
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt nogal tegen.
Ik heb hier een boek vol met munten vanaf 1850 tot 1972 en pas eens de waarde zitten optellen.
Ik kwam aan de € 200,= ongeveer en dat zijn echt tientallen munten, van zinken centen, zilveren guldens en rijksdaalders tot vierkante stuivers etc. etc.
Als er gaatjes in de dubbeltjes zitten omdat ze aan een armband hangen, brengen ze nauwelijks iets op.
Misschien zitten ze in een frame en dan valt het nog mee.
Aan een armband zittend, komen er krasjes en beschadigingen op en dat vermindert de waarde ook erg snel.
Alleen dubbeltjes die puntgaaf zijn (dus rechtstreeks vanaf de muntslagerij bewaard) zijn aardig wat waard.
Reken je er maar niet rijk mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De waarde van het zilver; Meer niet. Hou er rekening dat het zilvergehalte neit heel hoog is; Echt zilver is te zacht om juwelen mee te maken dus wordt het vermengd met andere metalen.

De waarde van de muntjes is 0,0 omdat geen serieuze verzamelaar de muntjesa wil met gaatjes er in tenzij de munten echt zeldzaam zijn. En dat zij deze niet.