Zijn zogenaamde 'woning-sollicitatie' websites wel betrouwbaar?

Ik heb me bij een dergelijk bureau ingeschreven omdat het zo mooi klinkt :) dit bureau stuurt jouw profiel door aan de verhuurder in de vrije sector en dan krijg je bericht als je mag komen kijken. Nu heb ik me ook op een andere website die dit doet aangemeld en krijg hier precies dezelfde woning waar ze voor me op reageren. Vandaar dat nu de twijfel toeslaat. Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met dergelijke bureaus? (vrijeverhuur.nl en huurprofiel.nl)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat dit net zo werkt als bij bv detacheringsbureaus enzo, zijn zoeken voor jou op internet naar de juiste banen (nu dus woningen), spelen jouw gegevens door en kijken of je uitgenodigd kan worden. Dus dat twee bedrijven jou hetzelfde huis bieden kan heel goed ja, heb er geen ervaring mee maar heb er nog niet veel negatiefs over gehoord. Ik zou zeggen, zolang ze je niet al je geld uit je zak kloppen, kijk dan gewoon wat er gebeurt!