Zijn er ook schoolschriften te koop zonder lijntjes ?

Ik zit al lang niet meer op school, maar ik vind die schoolschriften een ideale manier om dingen op te schrijven. Het weegt niks, het is een handig formaat en ze nemen niet veel ruimte in.
Nu vraag ik me af of ze ook niet te krijgen zijn zonder die lijntjes.
Ik wil ze gebruiken voor schetsen en tekeningen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.7K
Annswers
13 jaar geleden
A4 of A5 formaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon net zo klein als die schriften op de basisschool. Is kleiner dan A5 denk ik.

Het beste antwoord

Als je alvast een voorraadje wil;
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mja, dit is wel wat ik zoek, maar 4 euro voor 26 bladzijdes is me wat te gortig. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o wacht, misschien is het 25 stuks voor 4 euro. Dat is dan wel weer interressant.
Annswers
13 jaar geleden
Ja het zijn er 25 voor 4 euro met leuke kaft ;P

Andere antwoorden (4)

Ha, die Toerist;

Schriften zonder lijntjes weet ik niet maar je kunt ook altijd nog dummy's kopen; gebonden boeken met blanco bladzijden. Mijn dochter heeft ze voor school wel eens gehaald bij zo'n discount boekhandel voor een paar euro per stuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, zijn gewoon te bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action kun je notitieboeken kopen voor een prikkie, met en zonder lijntjes, wel een stuk dikker dan schriften.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb meer dan 40 jaar in een papierverwerkend bedrijf gewerkt,waar ook schoolschriften werden gefabriceerd. En idd blanco schriften werden er ook gemaakt. Ik weet niet of dat hedentendage nog zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
" Ik weet niet of dat hedentendage nog zo is."
Dus eigenlijk weet je het niet, oftewel een totaal zinloos antwoord.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen maar commentaar leveren en niet relevante mailtjes sturen, mag ik weten hoe je dat dan noemt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen commentaar, echter een reactie (en daar is deze applicatie voor bedoeld), en als het niet relevant geweest zou zijn was deze reactie wel verwijderd door de moderatie (of had je het nog niet gemeld?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou dit een totaal zinloos antwoord zijn? De kans is groot dat die schriften gewoon nog gemaakt worden maar Mookeesje kan het niet garanderen - lijkt me dat de vraagsteller daar toch verder mee komt.
En zelfs als je het antwoord niet goed vindt, zou je het nog iets eleganter kunnen verwoorden lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze meneer(?) schijnt erg goed in dat soort opmerkingen te zijn. Ik heb besloten maar niet meer op hem te reageren.