ik heb maaien in mijn hal in de vloerbedekking waar geen klikobak staat hor kan dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Zal er toch een vlieg eitjes hebben gelegd, of misschien heeft een muis maden gevangen en die helaas op jouw vloertje laten vallen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan afkomstig zijn van een vlieg maar omdat het in de hal is kan het ook zijn dat iemand de maden of wat viezigheid naar binnen gelopen heeft, waar de maden al in zaten.