Illegale onderhuur en post

We wonen nu in Utrecht en willen naar Amsterdam verhuizen waar we een appartement in onderhuur kunnen krijgen. We kunnen ons er niet inschrijven omdat het een appartement is van iemand met een uitkering. Wat kun je dan doen om toch je post te krijgen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Een postbus leek mij ook een goed idee, maar kun je die wel krijgen waar je niet woont?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (7)

Je zou een postbus kunnen nemen.

Het is natuurlijk maar de vraag of het gecontroleerd wordt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een postbus nemen in de buurt en je post even ophalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een postbus kunnen nemen. Daar betaal je dan gewoon voor.
Maar wil je uberhaupt wel in dit soort "problemen" komen?
Je kan er echt veel gezeik mee krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een postadres van een familielid of bekende .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De postbus ergens huren, is het probleem niet,maar het huren van een woning van iemand die een uitkering heeft, is wel heel erg riskant!
Stel,dat de uitkerende instantie er achter komt,dat hij ook nog een andere bron van inkomsten heeft, loop je een prachtige kans, dat de woning onder je gat wordt verkocht! Ik zou er maar eens goed over nadenken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies!!! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen ging tot heden toe slecht in op het postbus probleem. Het echte probleem is dat andere en daar heb ik bij anderen niets over gelezen, alleen Lautje kaart het zijdelings aan.
Je kunt gewoon naar een postkantoor gaan en vragen of je een postbus kunt huren, dat is geen probleem (hoewel er zeker in steden als Amsterdam soms wachtlijsten zijn).

Ongevraagde waarschuwing: als er iets misgaat, is die ander de uitkering kwijt en krijgt waarschijnlijk nog een boete ook, en jullie kunnen per direct uit het huis gezet worden omdat jullie niet de rechtmatige huurders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat de post bij de buren bezorgen mits ze geen uitkering hebben