Waarom zijn uggs zo populair?

Ze zijn duur en ik vraag me af of ze wel water/sneeuw dicht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Het draagcomfort van de Uggs is erg hoog. En de marketing heeft goed zijn werk gedaan. Het exclusieve karakter maakt het tot een statusobject.

De waterdichtheid verschilt per model. Je hebt ze die echt waterdicht zijn en je hebt ze die vooral mooi zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb even opgezocht wat uggs waren. Ik dacht eigenlijk dat het die foeilelijke gekleurde klompjes met gaatjes erin waren, maar dat heet blijkbaar anders. En uggs heb ik ook wel vaker gezien inderdaad.

Dat ze duur zijn maakt niet uit. Want in dat geval denken mensen dat ze met iets exclusiefs te maken hebben en worden ze koopgeil.
En of hij water/sneeuwdicht is totaal geen criterium voor dit soort mensen. Het gaat erom dat je "er helemaal bij hoort" met die laarzen en om onbegrijpelijke redenen worden ze blijkbaar ook nog mooi gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
die gekleurde klompjes heten crocs :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja:)
Als ik het navraag bij mensen dan is het vooral dat ze zo lekker zitten. Dat ze lelijk zijn maakt niet uit want iedereen draagt ze dus is het niet meer erg is de redenering. Dus de marketeers van UGG hebben het super gedaan. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ze ook in NL aansloegen maar uiteindelijk is het gelukt.