Kun je nog van die camera's kopen voor een eenmalig gebruik? Waar zou nik ze nog kunnen kopen?

Bestaan die camera's nog of zijn die helemaal uit sinds het digitale tijdperk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Ja, dat kan nog! De Kruidvat heeft regelmatig een lading ''wegwerp-camera's'' in de schappen liggen. Zowel voor op het land als voor onderwater-foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de Hema: 27 opnames met flits Euro 5.95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook action heeft ze regelmatig liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een fotozaak natuurlijk ook ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gemiddelde souvenirwinkel heeft ze ook wel in de verkoop. De winkel trekt veel toeristen, en dat is een goede doelgroep om ze aan te slijten.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Volgens mij heeft de blokker ze nog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joke52
13 jaar geleden
ja, ik heb er daar een gekocht.