Is het mogelijk om je eigen behang te ontwerpen en laten drukken?

Ik denk aan iets met een voelbaar laagje erop van fluweel aandoend materiaal bijv.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
fremar
3 jaar geleden
Zie hier eens:https://www.mijnbehangpapier.be/eigen-behangpapier-ontwerp

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Ik heb voor een koffietentje in de binnenstad van 's-Hertogenbosch (restaurantje in de gewelfkelder) een foto gemaakt van een gewelf van de oude Binnendieze. De restauranteigenaar heeft die foto opgestuurd en er een foto-behang van laten maken (ca 6 bij 3 meter) zie afbeelding. In de gewelfkelder is het nu net of je aan de oever van de Binnendieze zit.
In het Jeroen Bosch Ziekenhuis (JBZ) is het interieur geheel behangen met foto's uit de Bossche binnenstad (deze zijn helaas niet van mij; zou leuke bijverdienste zijn). Je kan dus van elke goede foto een behang laten drukken en je kamer behangen.
Als je in plaats van een foto een tekening zou willen maken kan dat natuurlijk ook, als je hem digitaal kunt aanleveren.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
Maar dit is geen fluweel aanvoelend laagje
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Ritsuka
Je kunt het bestellen zoals je zelf wilt!!!!!