Is een schuur /bijkeuken aan het huis een bijgebouw of kan ik dat bij de m3 van huis rekenen?

kan ik dit gebouw bij m3 van huis rekenen of is t een bijgebouw?
hij is bereikbaar via huis

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Antwoorden (1)

Je kunt een schuur of bijkeuken die een gedeelde muur met het huis heeft of bereikbaar is via een afgesloten verbinding met het huis bij de m3 van het huis rekenen.
Toegevoegd op 11 maart 2019 15:05: bron
Plaatje bij antwoord
SimonV
5 jaar geleden
teusvh
5 jaar geleden
Een bijkeuken die binendoor bereikbaar is, is onderdeel van de woning.
Afhankelijk van hoe.e.a. technisch in elkaar zit kan het wel een aanbouw zijn.
In het bestemmingsplan zie je bij de definities hoe e.e.a.precies is gedefinieerd.
https://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/roo/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
heb t ook nog even bij gemeente voorgelegd, zij geven aan dat het n bijgebouw is, snap niets van al die regels
SimonV
5 jaar geleden
NVM lijkt andere regels te hanteren dan een gemeente.