welke platen voor douche gebruiken?

de vorige eigenaar heeft mijn douche zeer slecht gemaakt. met als gevolg dat na al de jaren de tegels van de muren vallen en al het hout rot begint te worden en alle tegels vallen van de muur. welke plaat kan ik gebruiken en hoe ga je te werk. plaat liefst niet te duur ik huur dat huis en klein budget

6 jaar geleden
in: Wonen
Inekez1
6 jaar geleden
Als je het huis huurt is de verhuurder verantwoordelijk voor herstel van de douche. Als de tegels van de muur vallen is er duidelijk sprake van dringend onderhoud.
Ritsuka
6 jaar geleden
Bij huren inderdaad de verhuurder verantwoordelijk stellen.

Antwoorden (1)

Als huurder van een woning ben je alleen verantwoordelijk voor klein onderhoud dat de huurder zelf redelijkerwijs kan uitvoeren en niet teveel kosten met zich meebrengt (zie de link). Tegels die van de muur vallen en rottend hout vallen daar heel duidelijk niet onder. Neem contact op met je verhuurder en vraag hem dit te repareren.