waar kan ik het beste zoeken voor iemand om mijn wasbak te repareren?

ik ben al best lang op google aan het kijken voor een persoon die mijn wasbak kan repareren want die lekt. ik heb er nu een emmer onder maar dat water blijft lekken. ik heb de-werkgids gevonden, ik weet niet of die goed is... willen jullie mij helpen, kijk ook even naar deze site misschien is dit wel een goeie. ik weet het niet, of als jullie nader suggesties hebben?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
Utrecht
6 jaar geleden
werkspot.nl
TurfGraver
6 jaar geleden
Is wasbak lek of afvoer?

Het beste antwoord

Ik schat zo in dat de verbinding tussen de afvoerbuizen en de wasbak of de afvoerbuizen onderling even nagekeken moet worden. mogelijk moet er een rubberen ring vervangen worden. als je op sites van de bouwmarkt kijkt staat er vaak al uitleg en kun je het makkelijk zelf doen. in bouwmarkt kunnen ze je nog voorzien van verder advies.

als je het toch wilt uitbesteden:
kaart het eens aan bij mensen uit de buurt, als je buurtgenoten tegenkomt op straat. je krijgt vanzelf wel klusjesmannen aangeraden. of mogelijk is er wel een buurtgenoot die het even voor je wil doen.

via de grote bouwmarkten kun je een betrouwbaar klussenbedrijf regelen. weet je in elk geval zeker dat je geen lummel over de vloer krijgt. bij sites als werkspot weet je het nooit. ben ik zelf niet zo'n fan van.
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hartelijke bedankt dit was echt hulpvol

Andere antwoorden (1)

Gaat het om een gat in de wasbak, dan zal waarschijnlijk de wasbak moeten worden vervangen. Is er alleen een lek in de afvoer dan is het probleem makkelijker op te lossen.

Bij een eenvoudige klus kan je je buurtgenoten inschakelen via een website als www.buurtlink.nl, www.croqqer.nl of www.peerby.nl. Er is vast wel een handige doe-het-zelfer in je buurt te vinden.

Toegevoegd na 52 minuten:
Correctie: "Doe-het-zelver" blijkt met een "v" te moeten worden geschreven.