Waar kan ik houten jaloezieeen vinden met als standaard maat 240 hoog?

Ik zie alleen 220 hoog, maatwerk is keiduur. Leen bakker had het, maar helaas nu niet meer.

7 jaar geleden
in: Wonen
Inekez1
7 jaar geleden
Ikea heeft ook ooit de houten Lindmon jaloezieën gehad, verkrijgbaar in 3 kleuren hout en in 2 hoogtes: 150 cm en 250 cm. Bij Ikea niet meer te krijgen, maar wellicht via tweedehands sites nog wel te vinden (marktplaats, speurders, etc).

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat je ' keiduur' vindt, maar op onderstaande website vind ik ze in 240cm hoogte voor onder de 100 euro. Wat het totaal gaat kosten, hangt uiteraard ook van de breedte af, maar het lijkt me niet de hoofdprijs die hier gevraagd wordt.
paulus811
7 jaar geleden
Romaysa
7 jaar geleden
Bedankt. Via bovenstaande site kom ik op bijna 600 euro uit. De breedte is 200 cm, vandaar. Fijn dat u meedenkt.
paulus811
7 jaar geleden
Hmm ja dan klinkt het toch ineens 'keiduur'.