Wat is de goedkoopste manier om de geul buiten onze douchecabine te dichten?

Onze douche bestond oorspronkelijk uit een "bak" van 1x1 meter en 2 cm hoog in de badkamervloer en een douchegordijn. Ik vond de koude luchtstroom niks dus heb ik een tweedehands douchekabine van 90x90cm in de bak geplaatst. Er blijft aan de buitenkant een geul over van 10 cm breed. Nu wil het zo zijn dat ik niet goed gekit heb en het water een beetje naar buiten toe lekt wat daar dan vervolgens blijft liggen. Ik heb geen zin om opnieuw te kitten en wil gewoon die hele geul dichtgooien. Heb al iets over epoxy gelezen, maar dat spul is vrij prijzig. Bestaat er niet een of ander goedkoop poedertje dat na mengen met water uithardt? Weet je een andere goedkope methode om de geul waterdicht te sluiten? Ik hoor het graag. Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Opvullen met snel cement, lijkt me een prima oplossing. ( bouwmarkt)
Wel er voor zorgen dat de hechting op de ondergrond goed is.