moet ik mijn hele lattenbodem vervangen?

eenpersoonsbed pas jaar oud maar de 2 middelste latten laten steeds los als k me te wild omdraai ofzo. als k nieuwe latten erindoet gebeurd er hetzelfde dezelfde 2 schieten los. ook als ik ze vastplak breken ze in 2hoe kan dat en moet ik een hele nieuwe latenbodem kopen?

9 jaar geleden
in: Wonen
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Als je ze vastplakt dan breken ze"
Dan gaat schroeven o.i.d. ook niet werken. Heb je een foto van de bodem? (of een website waar ongeveer dezelfde wordt verkocht) Ik gok dat de bodem in het midden iets uit elkaar is gaan staan.
Dat kan je nameten:
Stel dat ie aan het hoofdeind 90 cm is, dan moet ie dat in het midden ook zijn.

Antwoorden (2)

Nee hoor je kan gewoon naar de bouwmarkt gaan en geschaafd vuren kopen en met een tacker (nietmachine) op het lint bevestigen. Wel handig om de eerste en laatste lat vast te schroeven aan het bedframe dan verschuift het nooit meer!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Schroef gewoon die latten vast, dan blijven ze wel zitten.
Oorzaak: In het midden van het bed, zit veel gewicht, zeker met zitten op bed en de zijkant wijken daar het meest uiteen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oja, plak wat tape op schroefkoppen, tegen roest vlekken.