Kunt u raden me een huur kamer website om rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder?

Hallo, Ik verontschuldig me voor mijn nederlandse taal, want ik ben met behulp van google vertaler. Ik ben een vreemde man, zal ik werk in Eindhoven en ik ben op zoek naar een kamer in Eindhoven. Ik heb al veel Nederlandse websites te lezen, bijvoorbeeld pararius.com, kamernet.nl, rooming.nl en anderen, maar helaas in alle van hen moet u contact opnemen met de huur agentschappen of u moet betalen voor premium accounts. Kunt u raden me een goede website voor het huren van een kamer waar ik direct contact opnemen met de verhuurder? Ik heb een huur website waar ik direct de verhuurder telefoonnummer kan vinden, een website die foto's van de kamer laat zien aub. Dank u bij voorbaat voor uw hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel . Helaas , de telefoonnummers die ik in funda.nl heb gevonden zijn allemaal van de huur agentschappen . Betrekking Marktplaats.nl zijn er slechts langzaam contacten via e-mail . Maar ik heb een website met direct telefonisch contact met particuliere verhuurders . Ik hoop dat iemand mij kan helpen . Dank je wel .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op Airb&b staan ook kamers voor langere tijd: https://www.airbnb.nl/s/eindhoven?source=bb

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou eens op Funda kunnen kijken,maar meestal gaat het contact toch via makelaars.

http://www.funda.nl/huur/eindhoven/1-kamer/sorteer-huurprijs-op/