Hoe kom je aan die plastic zakken met ronde onderkant, die zakken waarin vissen inzitten bij de verkoop?

De vraag lijkt me duidelijk.

Meer omdat deze best handig zijn voor ook diverse andere producten die je hierdoor minder tot niet kunt beschadigen.

En dan natuurlijk wel van stevige/dikke kwaliteit.
Geen boterhamzakjes materiaal.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Bij vijvercentrum Nederland ,vanaf 25 cent per stuk.

http://www.nikoi.nl/vijver/vijver-overige-vijvermaterialen/overige-vijvermaterialen-vis-transportzakken-3947_46_355-c

Helaas zijn de verzendkosten 8,95
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En ook aardig duur...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al hoewel, met een afname van grote hoeveelheid gaat de prijs nog wel bedenk ik me nu.
Te snel gereageerd. Bedankt iig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan,ik vind alleen de verzendkosten abnormaal hoog voor als je er bijvoorbeeld 20 zou bestellen,dit kan gewoon in een envelop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ben ik het met je eens!
Is bij meerdere webwinkels...
Standaard noemen ze dat dan, moeten we t maar mee doen...
Best jammer. Zouden bijv. ook 2 tot 3 tarieven kunnen pakken en dit met het gewicht kunnen berekenen o.i.d.