Waar worden dikke ijzeren kettingen om iets mee vast te zetten verkocht?

dit om mijn molen vast te leggen wie weet waar ik dat kan kopen
Of kan dat ook via een bouwmarkt?

Picture for question
9 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Het beste antwoord

Ik denk dat ik hier in mijn woonplaats wel zoiets bij een zaak kan vinden. Die leveren zowel grote stalen balken en betonijzer, als aan de andere kant bouten en moeren. Het is geen bouwmarkt, maar echt een technische groothandel voor constructiebedrijven en bouwondernemingen.

Om een idee te geven: die technische groothandel adverteert o.a. met deze termen: “Van stafstaal tot balken, kokers, buizen en eventueel op maat bewerkt. Alle denkbare bewerkingen o.a. stralen, meniën, togen, zagen, knippen en zetten, worden in eigen beheer uitgevoerd”.
En ook: “Aluminium halffabrikaten, RVS halffabrikaten, bevestigingsmaterialen, draad en gaasmaterialen, electrische gereedschappen, gereedschappen, installatie materialen, bouwbenodigheden, roestvast staal, sanitair, stalen buizen en componenten”.

Als zij zelf geen kettingen kunnen leveren, dan weten zij vast wel wie dat wel doet!

Ze zijn nu dicht, maar ik zal je de contactgegevens per PB sturen, dan kun je ze zelf de vraag voorleggen. Als zuidwest Nederland te ver is, vraag ze dan om een goed adres dichter bij jou in de buurt.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je het eens bij een scheepswerf moet proberen, voor onder andere ankers worden zware kettingen gebruikt.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ga wel naar een werf waar de grote zeeschepen komen voor onderhoud en reparatie, van de plezierschepen zijn de kettingen niet dik genoeg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk hier maar eens op: http://www.wortelboer.nl/onze-producten/?c=41&lang=nl