wat is dit voor spin?

Dit is een zeer snelle oranje spin met grote zwarte kaken ongeveer 2 cm groot, groter met de poten erbij gerekend.
Zijn rare houding is hoogstwaarschijnlijk mijn schuld, ik heb hem plat gespoten met haarlak. Sorry daarvoor.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Volgens mij de agroeca........zn haar zit wel goed gelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn veel verschillende agroeca zet er een link bij welke je bedoeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk deze: http://www.welokee.nl/spiders/nl/showpic.php?pic=lagroe1&find=2010-02-08-b&title=juveniel