Hallo, Ik heb een servies van T & V (Tressemann & Vogt - Limoges, Frankrijk) met grote schalen en borden. Wie weet ongeveer het jaartal en de waarde?

De stempel is heel eenvoudig met alleen een rechthoek met daarin in het rood T&V, de afbeelding zijn vooral bloemen, lila, groen, geel en roze gekleurd. De schalen zijn echt ontzettend groot:
3 Rechthoekige schalen 46 x 27 cm
1 Ronde schaal Ø 39 cm
1 Vierkante schaal 30 x 30 cm
2 Dekschalen 19 x 17,5 cm waarvan 1 licht beschadigd.
2 Saucièrres +/- 20 cm

Als niemand het hier weet, dan is er wellicht iemand die een url heeft waar in het kan zoeken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (1)

Lijken jouw serviesonderdelen op die op de foto in de link? Zo ja, dan is het prijzig spul. Als je googelt op 'Tressemann & Vogt - Limoges', dan vind je verschillende online veilingen (zoals e-bay) met daarop prijzen. Let er op: veel van deze veilingen zijn al verlopen, dus of de verkoper de gevraagde prijs gekregen heeft, werd mij niet duidelijk.