Hoe kan je schimmel van je balkon weghalen? En hoe kan je voorkomen dat het er weer op komt?

Toegevoegd na 2 dagen:
Bedankt voor de reacties.. javel en chloor tsja ik heb bleekmiddel geprobeerd, maar er gebeurde niets.. HG schimmelverwijderaar ga ik gebruiken! Kan dat op mijn balkon? De schimmel zit namelijk op een soort stenen grond.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.6K

Antwoorden (3)

Hg schimmel verwijderaar gebruiken. In sprayen en in laten werken. Daarna weg spoelen of met een doek en veel water verwijderen. Terug keer kan je voorkomen door preventief dit middel te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pure gloor in een spray flesje doen. Hiermee op de schimmel spuiten en je zult zien dat het tijdens het sprayen weg gaat. Beetje deppen kan altijd maar waarschijnlijk hoef je dit niet eens te doen.

Het blijft hiermee meestal ook echt weg!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
70% javel en 30% water in een spray bus doen erover spuiten
10 min wachten eventueel nog wat water gebruiken dan schuren en de schimmel is weg.

Toegevoegd na 53 seconden:
Ik heb dat hier 1 keer gedaan zo en de schimmel is weggebleven