Hoeveel kost gemiddeld 1 douche beurt van 10 minuten?

Ik leg mijn kinderen uit: "Niet te lang douchen, kost allemaal geld!"
Maar wat kost dat dan? Aldus de jongste....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
28.6K

Het beste antwoord

Een gemiddelde normale douchebeurt (10 minuten, 80 liter) kost: € 0,40. Het nemen van een bad (150 liter) kost bijna het dubbele: € 0,75.

Elke dag 10 minuten douchen in een gemiddelde huis, tuin en keuken douche kost, rond de 146 euro per jaar aan water en energiekosten per persoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een gemiddelde normale douchebeurt (10 minuten, 80 liter) kost € 0,40.
Een uitgebreide berekening staat in de bron.