Kent iemand een bungalowpark waar je permanent een recreatiewoning kunt betrekken?

Ik wil samen met mijn vriend een recreatiewoning gaan kopen, maar het liefst wil ik er 1 waar ik het hele jaar kan verblijven en waar ik geen 2de huisadres voor nodig heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Rondom Enschede mag dat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb ook begrepen dat sommige gemeentes in Drenthe dit ook toestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier, in Moordrecht (bij Gouda), op bungalowpark 'Klein Moordrecht' zitten het hele jaar mensen. Of je een 2e adres nodig hebt weet ik eerlijk gezegd niet ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Hertenwei in Hoog- en Lage Mierden...