Verkoopt de Action ook vacuümzakken?

Van die kledingzakken die je dan met de stofzuiger vacuüm kan zuigen. Zit dat bij de Action standaard in het assortiment of zijn dat van die weekaanbiedingen? De Action ligt bij mij niet om de hoek en voordat ikzelf dan wat action ga ondernemen wil ik wel weten of ik niet voor Sinterklaas' zijn dinges kom!

Je kan die toko namelijk niet bellen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
6K

Het beste antwoord

Ja hoor ze verkopen ze ook bij action en kosten 2,99 euro en er zit een grote en kleine zak in:-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik heb ze nog nooit gezien bij de Action. Maar ik weet dat de Blokker ze ook hebben voor weinig geld, dus misschien is dat een alternatief?