Waar haal ik aan een nee/nee sticker voor op de brievenbus?

Kan ik die stickers ergens kopen of bestellen?. Ik heb via internet twee keer een sticker besteld maar nooit gekregen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
20.2K

Het beste antwoord

Aan de balie bij het gemeentehuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Postbus 51?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb begrepen dat de gemeente deze stickers ook afgeeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet zijn ze niet meer ergens af te halen. Bij ons op het gemeentehuis i.i.g. al lang niet meer. Via internet zou het theoretisch nog moeten lukken, maar eigenlijk denk ik dat ze helemaal niet meer geleverd worden. Tegenwoordig worden krantjes en reclamefolders te vaak in één keer, in elkaar gevouwen, bezorgd. En geen enkele bezorger gaat voor jouw deur de folders tussen de kranten uit staan prutsen. Die stickers werken niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die stickers werken wel degelijk. Ik krijg gelukkig nooit folders dankzij zo'n sticker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In onze regio werken ze niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is er iets vreemds aan de hand Martinm. De bezorgers hebben de sticker te respecteren namelijk, daarom verbaast het me ook dat jullie gemeentehuis ze niet meer aanbiedt, dat is meestal wel de plaats waar ze ze hebben.
Je kunt de sticker aanvragen bij de Milieudefensie Servicelijn: 020 6262 620, de sticker wordt je dan tegen een vergoeding voor de verzendkosten toegezonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op heel veel stickers staat een telefoonnummer waar je hem kan bestellen even gsm mee naar beneden in de portiek en bellen maar.
14 jaar geleden
Als het goed is kun je hem bestellen bij de gemeente
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan ook bij Kassa.
www.kassa.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemeente kan je zown sticker halen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan ze gratis bij je gemeente aan vragen bij de balie daar kan je ook de ja nee sticker vinden
14 jaar geleden
Bij het gemeentehuis kun je die krijgen, gewoon aan de receptie vragen.