Wat voor soort taxateur moet ik zoeken voor een taxatie van een bedrijfspand?

Ik ben van plan mijn gehuurde bedrijfspand kopen, ik heb eerde ook zo een taxatie laten gemaakt, het kost me €550,- maar het me blijkt dat niet goed was, omdat de taxateur niet voldoet aan bepaalde regels, zijn er verschil tussen woning en bedrijfspand taxateur? Welke soort taxateur moet ik dan zoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je moet een taxateur zoeken die gespecialiseerd is in bedrijfs onroerend goed.
Vanzelfsprekend moet desbetreffende taxateur verstand hebben van het bedrijfsonroerend goed bij jou in de regio, en de vraag een aanbodsituatie daar kennen. Vraag en aanbod bepalen immers de vraag. De prijzen van het O.g. Vooral voor bedrijven staat erg onder druk deze tijden. Nu is er sprake van een "kopersmarkt" Google of neem contact op met NVM en vertel hen precies wat voor iemand je zoekt en wat je precies wilt.