als ik douche heb ik maar paar minutrn warm water. hoe kan dat?

Alsbik aan het douche ben heb ik maar heel even warm water. En daarna zakt de tempratuur dat het niet lekker meer is. Zodra ik de kraan aan zet zie ik de tempratuur van de boiler direct zakken ongeveer 1 graden celcius per seconden. Hoe kan ik dit oplossen.

Ps. Ik ben net verhuisd en had de eerste week nergens last van. Maar nu wel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel liter inhoud heeft de boiler?

Antwoorden (2)

Denk niet, dat je het zelf op kunt lossen, maar ik zou er een goede installateur bij roepen, er is duidelijk iets mis met de boiler.
Wordt deze boiler ook voor andere doeleinden gebruikt en blijft hij dan wel warm water geven?
Zo ja, dan kan het ook aan de douchekraan liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op sommige systemen een waterbesparende douchekop zet gaan deze ook slecht functioneren omdat ze hun hete water kwijt moeten. Gebeurd dat niet dan slaan ze af. Het zou ook zo kunnen zijn dat de gaatjes in de douchekop dicht zijn gaan zitten. Als je van diezelfde boiler heet water betrekt voor een wasbak of de keuken en die er daar geen last van hebben is het de douchekop zelf die dit veroorzaakt.