Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staan wij niet meer in de nieuwe telefoongids? Hebben een vast nummer, zijn niet verhuisd en zijn nogsteeds bij kpn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Mogelijk staat u door een fout niet meer vermeld in de Telefoongids. De Telefoongids krijgt uw standaard informatie door via uw telecom aanbieder. U dient contact op te nemen met de klantenservice van KPN, het telefoonnummer is: 0900-0244. KPN zal dienvolgens ervoor zorgen dat uw gegevens (weer) worden opgenomen in De Telefoongids.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing