is dit een kakkerlak?

Geen idee wat dit voor een dier is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.8K

Antwoorden (3)

Nee, dit is geen kakkerlak.
Van wat ik op de foto kan zien denk ik eerder aan een meeltor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dit is geen kakkerlak.
Kakkerlakken herken je ook aan de roodbruine gloed op de rug.
Een meeltor is geheel zwart, en heeft langere poten.

Toegevoegd na 53 minuten:
Hoi, ik weet niet waar je dat beestje hebt gevonden/gezien, als je in het oosten bent, kan het trouwens wel een kakkerlak zijn, de oosterse kakkerlak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is geen kakkerlak. Een kakkerlak heeft langere en ander vorm voelsprieten. De kop is klein in verhouding met lichaam. Het lichaam is breed en afgeplat.
Het kenmerkende schild van de kakkerlak ontbreekt bij deze kever.