waar sluit ik watervoorzieningen af?

Ik ga mijn eerste woning huren. Via de verhuurder is een abonnement bij de NEM afgesloten voor gas en elektra. Water moeten we zelf doen. Ik kan hier weinig over vinden op internet. Is dit normaal dat we dit nog zelf moeten doen en bij wat voor bedrijven kan ik een abonnement afsluiten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke gemeente?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dordrecht

Antwoorden (1)

Rechtsonder op deze pagina kun je je postcode invullen en dan zie je wie jouw water kan leveren. Daar kun je dan contact mee opnemen.

http://www.kraanwater.nu/Pages/Default.aspx

Toegevoegd na 40 seconden:
Er opent dan dus een nieuw scherm met alle informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tnx!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!