Wat beter met glasscherven doen als men ze niet naar de glascontainer wil brengen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo?
Je wilt iets weggooien.
En niet in de daarvoor bestemde bak.
Dan gooi je het maar gewoon in de vuilnisbak.
Wat zou je anders moeten?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Opvegen met stoffer en blik en in de grijze kliko.

Het beste antwoord

Glasscherven kun je in een dikke krant wikkelen en in de vuilnisbak gooien.
Pieter2011
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus je gooit nu papier EN glas in de restcontainer? Wat zonde!
Pieter2011
10 jaar geleden
Dat vind ik nou een beetje overdreven.... Het gaat wel om glasscherven en die gooi ik ook nog weleens in een krant in de vuilnisbak. Daar zal het milieu echt niet onder lijden.
paulus811
10 jaar geleden
Inderdaad, denk dat de milieuschade wel meevalt. Glas in de glasbak wordt vaak naar Duitse sorteermachines gebracht om daar per kleur om te smelten. Dat de vrachtwagen die het brengt ook schade aan het milieu veroorzaakt wordt vaak voor het gemak wel eens vergeten.