Hoe kan ik mijn tuinhuis het beste verwarmen (3x4) ?

ik zou graag mijn tuinhuis warm willen stoken

hoe kan ik dit het beste doen

ik ben opzoek naar een goedkope oplossing, ook qua stroom/gas verbruik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
9.5K

Antwoorden (3)

Gewoon met een houtkachel, slechts één pijpje naar buiten. Je tuinafval brandt daar lekker in. Een half uur voordat je in het tuinhuisje wil gaan zitten kachel opstoken en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens.
Met een energiezuinige petroleumkachel kies je voor een zuinigere en behaaglijkere oplossing, zelfs als een ruimte niet over een stroomaansluiting beschikt.

Direct behaaglijk warm
Het hele jaar door zijn we regelmatig te vinden in de werkplek aan huis, de serre of het tuinhuis. Natuurlijk wil je altijd direct aan de slag en moet het dus snel warm zijn. Het opstarten van een verplaatsbare Zibro kachel duurt 30 seconden en binnen 5 minuten is de ruimte gevuld met een heerlijke, behaaglijke stralingswarmte. Een snelheid en warmte die totaal niet te vergelijken is met de warmte van een elektrische kachel. De warmte van een Zibro kachel voelt namelijk aan als het omslaan van een warme deken. Bekijk de demofilm.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bekijk de demofilm op onderstaande link:

http://www.zibro.nl/1535/demofilm-zibro-kous-petroleumkachels.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen die lucht.......
Ik zou kiezen voor een electrische blaaskachel. Daar staat een thermostaat op en kan u zelfs op antivries positie zetten (5°C) en evt met een klokje erop.
Het verwarmt zeer snel en door de ventilator gaat de warmte vlug rond en electriciteit is altijd voor handen maar tevens veilig
Het nadeel van een gewone kachel is het brandgevaar en tuinafval is eindig.