Hoe voorkom ik een deuk in ons matras?

Wij hebben een 2pers. Bed met sareena pocket matrassen!
Ze zijn net vervangen omdat de vorige helemaal gedeukt waren aan de Zijkanten!
Nu beginnen de nieuwe na 2 weken ook weer een beetje te deuken!
Ze liggen niet helemaal strak tussen de ombouw, ik weet dat hiervoor een zogenaamde " liefdesbrug" bestaat, een stuk schuim om de gleuf op te vullen!
Ik kan hier echter weing goede ervaringen van vinden op het internet!
Volgens mij heeft de ruimte die tussen de matrassen zit er mee te maken dat ze gaan deuken!
Wie weet hier wat voor?
Ik lig soms wel eens in het midden van het bed, en dan zak ik helemaal in die gleuf tussen de matrassen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Antwoorden (1)

Koop op de markt dikke schuimrubber kussens, snijdt deze op maat met een broodmes en bekleedt deze met de stof van een laken, dat vult de ruimte tussen de 2 matrassen beter op dan de liefdesbruggen. Zo kun je de deuken voorkomen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ook kun je om de 2 matrassen beter een 2-persoons hoeslaken doen dan 2 1-persoons, dan worden de matrassen ook door de hoeslakens tegen elkaar gehouden.