Hoe kan het toch dat honden zo speels zijn in de sneeuw?

ik heb al vanaf mijn honden, en soms meer dan 1, en ze doen dat allemaal mijn bobtail is nu bijna 10 jaar maar zo gauw er sneeuw ligt gedraagt ze een puppy van 6 maanden......

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Snuffel
14 jaar geleden
Grappig is dat inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier ook zo, hoor;) Een 12-jarige friese stabij helemaal los:) Word er zelf ook vrolijk van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag met de 2 doggies het bos ingegaan, wat hebben ze genoten. + voor je leuke vraag.

Antwoorden (6)

Omdat zij niet zitten met buikschuivers/vertragingen/files/natte brillen/te laat komen. Dan wordt het vanzelf leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat zij (net zoals wij), er niet aan gewend zijn. Fun.....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwsgierigheid. Ontdekken wat je er mee kunt. Stomweg gewoon kunnen genieten van iets dat er niet altijd is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
=D kort maar heel krachtig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb jij een mooie Ara.
Hetzelfde als op het strand. Ze vinden misschien het gevoel leuk. Lekker rausen!! Honden denken niet, ze beleven het gewoon. Zouden wij ook moeten doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld is anders en ineens helemaal mooi wit. Als het in Nederland sneeuwt geeft dat mensen hetzelfde gevoel, het sneeuwt en het blijft nog liggen ook. Mensen gaan wandelen in de sneeuw en dat zelfde gevoel hebben honden schijnbaar ook. Vreugde en lekker dollen in de sneeuw.
Ze zijn uitgelaten van vreugde en worden nog gelijk uitgelaten ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je honden gewoon lol willen trappen. Zelfs mijn kat van een jaar of 13 ging met zichzelf sneeuwballen gooien toen het voor het eerst begon te sneeuwen een paar weken geleden. Echt een leuk gezicht; van de ene poot in de andere. Maar hij was er gauw mee klaar en voor hem hoeft sneeuw niet meer. Voor mij ook niet.