Komt kattenpis lucht uit me kruipruimte hoe kan dat en hoe kom ik er vanaf?

Er komt de laatste tijd een hele nare lucht uit me meterkast/kruipruimte het stinkt een beetje naar katten zeik ik heb al wat dingen geprobeerd zoals lucht verfrissers enzo maar dat zijn ook tijdelijke oplossingen. Weet iemand hoe het komt en hoe komt en hoe kom ik vanaf bvd alex

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
4.8K

Antwoorden (2)

Wat ook kan zijn is dat je muizen of ratten in je kruipruimte hebt. Dat kan ook ruiken. Luchtverfrissers maskeren misschien even de geur, maar halen de oorzaak niet weg natuurlijk. Ik weet niet of je zelf onder de kruipruimte kan komen om te kijken of je bijvoorbeeld uitwerpselen vind? Anders iemand van ongedierte bestrijding bellen en laten komen. Wellicht kunnen die je meer vertellen / helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kruip ruimte heeft rondom lucht kanalen naar buiten toe, dit moet anders word de ruimte vochtig. Als er nu trek ontstaat van een van die lucht gaten, naar je kruip ruimte luik, kunnen de vieze geurtjes in je huis komen. Die vieze geurtjes kunnen ontstaan, als een kat tegen een van de lucht roosters heeft staan piesen. Remedie: Sluit het kruipluik luchtdicht af er zal altijd wel een vreemd luchtje in de kruipruimte blijven hangen, maar dat kan geen kwaad.