waar kan ik de messen van mijn grasmaaier laten slijpen

Ik wil graag de mes van mijn grasmaaier laten slijpen , maar kan ik dat laten doen , ik woon in Zwaagwesteinde?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.2K

Antwoorden (4)

Bij b.v. een smid, een tuin artikelen bedrijf, wellicht een boerderij of metaal bedrijd, deze hebben allemaal wel een slijptol liggen en hebben hem zo geslepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit jaar mijn grasmaaier laten slijpen bij de Welkoop. Ben zeer tevreden met het resultaat. Dus Welkoop is aan te raden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wellicht bij de Welkoop in; Burgum of Dokkum!?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het eens bij de Groenrijk richting Veenwouden proberen. Fietsenmakers willen ook nog wel eens slijp apparatuur hebben omdat ze 's winters ook vaak schaatsen verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Opende zit harry Zuur, tuin en parkmachine specialist. En anders RBN in Gorredijk, deze weet ik zeker dat die het kan, kom ik regelmatig..