Gisteravond ging mijn Koolmonoxidemelder af, met als waarde 999. Is die defect, of is er echt iets mis?

Ik heb gelijk alle ramen geopend, en ben naar buiten gegaan. Ik heb geen apparaten die koolmonoxide veroorzaken in de buurt waar deze afging. Kan het zijn dat ie teveel in de zon heeft gehangen of iets anders? De batterijen waren nog goed, en heb de melder pas 5 maanden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Eens kijken in de handleiding want 999 duidt op een fout.
Het is niet omdat uw toestel maar 5 maand oud is dat de betterijen nog goed zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je geen gastoestel kachel, geiser, cv of combiketel in huis waarvan de waakvlam is uitgegaan?controleer dat even .want van de zon kan de melder niet afgaan die geeft geen koolmonoxide af.en kijk inderdaad de gebruiksaanwijzing even goed na normaal met een defect is het error maar kan met uw apparaat misschien die 999 zijn en het kan ook een fabrieksfout zijn ,vindt je niets ga dan met de melder terug naar de winkel