Waarvoor dient dit voorwerp?

Zie foto. Het voorwerp is ca. 39 cm * 28 cm * 9 cm en gemaakt aan het begin van de 20e eeuw.
Het lijkt op een ouderwetse wasbak, maar die heb ik nog nooit gezien met een schot erin.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Het beste antwoord

Ik denk dat het een waskom is voor babys, ook als ik de plaatjes erop zie, lijkt hij me niet voor volwassenen bedoeld.de ene kant voor het schone water de andere kant om washandje uit te spoelen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed gezien. Na deze suggestie heb ik nog eens verder gezocht, en vond foto's van complete wasstellen (kast met lampetkannen, zeepbakjes, etc.) voor babys, in dezelfde stijl.

Andere antwoorden (2)

Het is een waskom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
...mijn ouders hebben zo'n zelfde kom thuis...van plastic...ik ken het niet anders als de kotsbak...

Dat ding stond altijd bij ons bed als we ziek waren.