Kun je een muizenval kopen bij de Jumbo?

Ik heb last van muizen thuis dus ik wil een muizenval. Nu is bij ons op zondag alleen de Jumbo open.
Weet iemand of je hier een muizenval kunt kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
5.1K

Antwoorden (2)

Bij de Jumbo kun je geen muizenval kopen, wel kun je daar pindakaas kopen iets waar muizen graag op afkomen.
Pak een emmer leg daar een plankje in, ingesmeerd met pindakaas uiteraard en zo kun volop muizen vangen.
In de bossen kun je de gevangen muizen uitzetten, is wel zo diervriendelijk.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jumbo heeft hg muizenvallen. Kartonnen doosje met gif erin. Niet zo een die dichtklapt. Maar goed...inmiddels is het al maandag