hoeveel sleutels horen bij een duralock elektronische kluis?

als het elektronische gedeelte het niet meer doet kan je met een sleutel hem tog openmaken. die heb ik wel maar er horen nog meer sleutels bij. horen er 2 of 3 sleutels bij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Antwoorden (2)

Het lijkt me sterk dat er op een elektronische kluis een sleutelgat zit, maar als dat toch zo is, mag het niet zo zijn dat ze deze met 1 sleutel verkopen. Dus als je hem op marktplaats oid koopt (echt een afrader) zou ik met 1 sleutel geen genoegen nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Antwoord; 2 of meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je rustig op marktplaats kopen, alleen wel ophalen en niet naar je huisadres laten verzenden. Hoewel dit kluizen zijn die een beetje dief in 1 a 2 minuten open heeft met simpel gereedschap.
http://www.youtube.com/watch?v=ItlEoOZof0A
Sommige kunnen zelf geopend worden met een aardappel of een blik bier.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=IyGhEIbZLUU
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja er zitten ook twee sleutels bij,dit omdat de batterij op kan zijn en je dan de sleutel kunt gebruiken om de kluis open te krijgen,maar als ik op de filmpjes hierboven zie hoe makkelijk dit zonder sleutel gaat,heb je helemaal geen kluis nodig en kun je beter je geld zo openen bloot in de kast leggen. Ik ben verbaasd dat dit zo makkelijk open te krijgen is,vooral het laatste filmpje.
Er horen twee sleutels bij te zitten.