Wat betekent roze op buienradar? *foto*

Ja dit komt morgen erg bizar.

http://i49.tinypic.com/2lm2oeg.png

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit legenda's leren lezen?
ItisILeClerc
11 jaar geleden
12 mm sneeuw

Antwoorden (4)

Je ziet rechtsonder dat roze voor (meer dan) 12mm regen staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afgaande op de legenda die erbij staat sneeuw, maar dat mag ik toch serieus niet hopen?!

Ik denk eerder dus zeer zware regenval. Er is iig een noodweeralarm afgegeven voor morgenmiddag/avond
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
roze betekend meer dan 12 mm regen, staat rechtsonder de kleuren aangegeven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens de legenda die rechtsonderin op de foto te zien is betekend dit meer dan 12 mm regen, een gigantische hoosbui dus.