Waar kan ik een duur huis onder de aandacht brengen zonder makelaar?

Ik bedoel dus een website die onafhankelijk is en waar zuiver de wat meer bijzondere en dure huizen / vastgoedobjecten worden verkocht vanaf min. 750.000 Euro.

Toegevoegd na 57 seconden:
Of tijdschriften die hier alleen op gericht zijn bijv.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou 'tie op zo'n site dan veel worden bekeken? Ik denk dat er meer mensen op sites zoals Funda, Jaap.nl of huizenzoeker kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep, ook voor de duurdere huizen moet je daar zijn. Je kunt namelijk gewoon op prijs zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet iedereen zit op Funda. Daar vergissen jullie je in. Ik heb mijn ander huis ook via via gekocht, zonder makelaar.
Ivana
11 jaar geleden
Nee, niet iedereen zit op Funda, maar daar komen wel de meeste zoekers langs. Van het aantal zoekers moet je het toch hebben. Zorg dat je er ook met je tekst uitspringt en met je foto's opvalt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niet op funda te zitten maar je zal met heel veel geld een zoekopdracht geven en die makelaar zoekt dus wel op funda.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat al op Funda maar ik zoek nog extra mogelijkheden het onder de aandacht te brengen.

Antwoorden (4)

Je kan hem zelf op funda, of Jaap.nl zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moeilijk hoor om je huis zelf te verkopen zeker een duurder huis,je kan natuurlijk zelf gaan adverteren,maar er zijn ook makelaars die alleen maar in duurdere huizen doen.Oa toplocatie.nl Je zou natuurlijk altijd een bedrag af kunnen spreken bij de verkoop dat doen ze tegenwoordig graag,het is bij de makelaars ook geen vetpot meer.
Suc6
burgos
11 jaar geleden
Zoek op Funda basispakket. Dan komt hij op Funda te staan met foto's en plattegrond. De onderhandelingen en het rond-leiden moet je dan zelf doen. Ook de foto's moet je zelf maken. Voor 395 euro kan je hem dan onder de aandacht brengen. Succes met de verkoop!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt bij Funda meer kans dan bij enig ander verkoopkanaal.
Ivana
11 jaar geleden
Je zou kunnen overwegen om een advertentie te plaatsen in een blad als "Eigen huis en interieur" (http://www.tijdschrift.nl/26/eigen-huis---interieur) of Miljonair (http://www.miljonair.nl/), die zich vooral richten op wonen in het luxere segment.
Zulke websites zijn er ook, bijvoorbeeld http://www.exclusievewoningen.com/index.php
Pieter2011