Dit is de larve van een lieveheerstbeestje.

Toegevoegd na 2 minuten:

Larven van verschillende soorten lieveheersbeestjes zien er net wat verschillend uit.

Zoek eens naar afbeeldingen met de zoektermen 'larve' en 'lieveheersbeestje', dan vind je heel wat foto's en tekeningen.

Toegevoegd na 7 minuten:

Volgens de derde Bron (hieronder) is het de larve van het Veelkleurig Aziatisch Lieveheersbeestje.
Cryofiel
11 jaar geleden
Dit is een larve van een lievenheerbeetje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Copy-paste is ook een vak..
Cryofiel
11 jaar geleden
Er zat 1 minuut en 5 seconden tussen mijn antwoord en het antwoord van depauwroger. Dat is zo kort op elkaar, dat je ervan uit mag gaan dat hij en ik tegelijk hebben zitten typen, en dat hij misschien net wat langzamer typt of net wat meer tijd nodig heeft gehad om een bron te zoeken. C+ van mij dus.
MissBiggie
11 jaar geleden
Ook van mij ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft veel langer geduurd omdat ik die link opgezocht heb.